Sunday, February 7, 2010

MAJLIS PELANCARAN DAN PERSAMIAN PROGRAM JUARA RAKYAT

Program yang bermula dari kelmarin dengan di isi dengan pelbagai program berfaedah, bermanfaat dan menarik ini pada hari ini(6/2/2010) telah dilancarkan dengan rasminya oleh Timbalan Presiden UMNO merangkap Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Mohd. Yassin pada pukul 11.00 pagi tadi dengan mendapat sambutan diluar jangka. 
























































Walaupun pihak urusetia menganggarkan hanya 10,000 rakyat dari seluruh pelusuk Kedah aakn membanjiri tapak pelancaran, namun ketibaan rakyat yang berduyun-duyun sejak awal pagi ternyata melangkaui jangkaan.  Kedatangan sehingga saat-saat persamian oleh TPM sahajapun sudah melebihi 20,000 orang maka di yakini bahawa jumlah kebanjiran rakyat Kedah dan negeri-negeri berhampiran termasuk dari Perlis dan Pulau Pinang di jangka akan melebihi 35,000 orang.

Dan kejayaan ini adalah juga kejayaan seluruh jentera UMNO Kedah di bawah pimpinan Dato' Shafie Apdal sebagai Pengerusi  Badan Perhubungan UMNO Negeri Kedah terutama kepada Dato' Ariffin Man, Setiausaha Kerja Perhubugan UMNO Kedah yang bertanggungjawab menjadi Pengerusi Program Juara Rakyat peringkat Negeri Kedah.

0 comments:

Post a Comment