Saturday, April 17, 2010

KHABAR DARI HULU SELANGOR II


Kontinjen jentera Parti Barisan Nasional Negeri Kedah tiba ke Parlimen  Hulu Selangor secara berperingkat semenjak dari semalam dan tiba sepenuhnya hari ini, 16/04/2010.  Mereka di tempatkan di Apartment Trumpet berhampiran dengan Command Centre bagi Pilihanraya Kecil Parlimen Hulu Selangor di Bukit Beruntung.  Kumpulan terakhir tiba kira-kira pukul 10.00 malam dengan selamat.

Kumpulan yang di anggotai oleh seluruh parti-parti komponen Barisan Nasional Negeri Kedah yang terdiri dari UMNO, MCA, MIC, PPP dan MCAberkekuatan seramai 150 orang ahli jentera di tempatkan di Apartmen Trumpet ini.  Suasana ceria penuh harmoni terpancar dari seluruh ahli jentera berbilang kaum ini.










Chief de Mission Barisan Nasional Kedah sempat memberi taklimat ringkas kepada seluruh jentera pada pukul 10.00 malam dan berakhir pada pukul 11.30 malam.

Mereka di minta bersedia untuk berkumpul bersama-sama dengan seluruh anggota Barisan Nasional dari negeri-negeri lain awal pagi esok di perkarangan Pejabat Daerah Hulu Selangor, Pekan Kuala Kubu Baru.

0 comments:

Post a Comment